Ταχύτερη βοήθεια στον τόπο του ατυχήματος
Περισσότερα από 3,5 εκ. αυτοκίνητα της Mercedes-Benz με κλήση έκτακτης ανάγκης!!
Η οδηγία 2015/758 της ΕΕ προβλέπει ότι από τις 31 Μαρτίου 2018 όλα τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με το σύστημα eCall της ΕΕ. Η κλήση έκτακτης ανάγκης της Mercedes-Benz ξεκίνησε το 2012 και έχει συμπεριληφθεί σε όλες τις σειρές μοντέλων, απο τον Σεπτέμβριο του 2014. Ένα από τα ιδιαίτερα χρήσιμα χαρακτηριστικά σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης στο εξωτερικό, είναι ότι η επικοινωνία δεν γίνεται στη γλώσσα της χώρας στην οποία βρίσκεται το όχημα, αλλά στη γλώσσα που έχει ορίσει ο οδηγός στο σύστημα ψυχαγωγίας.
Η λειτουργία κλήσης έκτακτης ανάγκης της Mercedes-Benz είναι σε θέση να ειδοποιεί αυτόματα τις υπηρεσίες διάσωσης το συντομότερο δυνατόν μετά από σοβαρή σύγκρουση, παρέχοντας τους την ακριβή θέση GPS και άλλες σημαντικές πληροφορίες, όπως τον αριθμό ατόμων στο όχημα με βάση τις κλειδωμένες ζώνες ασφαλείας αλλά και την κατεύθυνση κίνησης του οχήματος.
Η λειτουργία κλήσης έκτακτης ανάγκης είναι ενεργή δωρεάν κατά τη διάρκεια ολόκληρου του κύκλου ζωής του οχήματος. Μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα ή από τον οδηγό πατώντας το αντίστοιχο πλήκτρο στο όχημα. Η χειροκίνητη ενεργοποίηση χρησιμεύει για την αναφορά ενός ατυχήματος το οποίο ο οδηγός έχει παρατηρήσει ή για να ζητήσει βοήθεια αν κάποιος επιβάτης του οχήματος αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας, όπως καρδιακή προσβολή.
Η λειτουργία κλήσης έκτακτης ανάγκης ενεργοποιείται αυτόματα μετά την ενεργοποίηση ενός από τους πυροτεχνικούς προεντατήρες ζώνης ή έναν αερόσακο στο αυτοκίνητο. Στη συνέχεια το όχημα δημιουργεί μια φωνητική σύνδεση με το τηλεφωνικό κέντρο έκτακτης ανάγκης της Mercedes-Benz. Εάν το κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης δεν λάβει απάντηση, θα ειδοποιήσει αμέσως την πλησιέστερη υπηρεσία διάσωσης.
Τα ευρωπαϊκά κέντρα κλήσεων έκτακτης ανάγκης της Mercedes-Benz λαμβάνουν περίπου 20.000 κλήσεις έκτακτης ανάγκης κάθε μήνα. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η άμεση κοινοποίηση από το eCall σε συνδυασμό με τη διαβίβαση των συντεταγμένων του ατυχήματος θα μπορούσε να μειώσει τον χρόνο που χρειάζονται οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης για την άφιξη κατά 50% στις αγροτικές περιοχές και 40% στις πόλεις. Αυτό θα σήμαινε έως και 2500 λιγότερους τροχαίους θανάτους ετησίως στην ΕΕ.